Karaman Belediye Başkanımız Sayın Savaş Kalaycı, 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi nedeniyle bir mesaj yayınlayarak tüm öğrenciler keyifli, verimli ve sağlıklı bir yaz tatili diledi.
Belediye Başkanımız Savaş Kalaycı, mesajında: “Sevgili öğrenciler, yoğun bir çalışma döneminin ardından yaz tatiline girmenin mutluluğunu yaşıyorsunuz. Bu süreçte hem dinlenmenizi hem de sevdiklerinizle kaliteli zaman geçirerek, kendinizi geliştirecek faaliyetlere zaman ayırmanızı temenni ediyorum. Yeni eğitim-öğretim yılına heyecanla ve enerji dolu bir motivasyonla başlamanızı gönülden arzu ediyor, yeni dönemde de başarılarınızın devamını diliyorum” dedi.
Öğrencilerin başarısında büyük pay sahibi olan öğretmenlere ve ailelere de teşekkür eden Başkan Kalaycı: “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yetişmesinde fedakârca görev yapan tüm öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan kıymetli ailelerimize de bu vesileyle teşekkür ediyorum. Tüm eğitim camiamıza sağlıklı, huzurlu ve güzel bir tatil diliyorum” ifadelerini kullandı.